Майстер-клас
8 листопада 2016р. в інтернет – центрі біблітеки для дітей № 5 відбувся
майстер – клас, на який було запрошено шестикласників 22 школи. Діти вчилися володіти мовою програмування у програмі Сodemonkey. Вона містить в собі основні команди руху, повороту, а також цикли. Щоб дойти до цілі,
треба запрограмувати кожен крок ігрового персонажа. а це в свою чергу дає
розвиток логічного мислення в учнів.
Коли діти побачили мультяшних героїв, таких як мавпочка,
черепашка, розкидані банани і різноманітні перепони на шляху, то подумали, що легко з цим усім впораються. Проте, коли почали діяти, то швидко зрозуміли, що тут потрібно буде попотіти. Зрештою, не помиляється тільки той,
хто нічого не робить.
Коментарі
Дописати коментар